Singing Memories

8.22.2006

Reception X-Men (1)

Τώρα με όλο αυτό το σκηνικό η θα έχω κάνει την λαλακία της θητείας μου στην AIESEC
...


Ή θα έπιασα ένα ωραίο concept για να μπορέσουμε να δείξουμε τη δημιουργικότητά μας...
Εϊμαι η Jean Grey/ Phoenix.

Εκεί που "πέθαινα" στο τέλος της προηγούμενης θητείας, κάτι έγινε και δεν έφυγα...

Πριν λίγο καιρό "ξαναγεννήθηκα". Χρειάστηκε να έρθει το νέο αίμα για να ξαναγεννηθώ. Και να νιώσω πάλι RO.

Και ναι παρόλες τις αντιξοοτητες είμαι έτοιμη να δώσω. Νa τα δώσω για τους υπόλοιπους Χ-ΜΕΝ. Και να ηγηθώ των TheS_X-Men.


Για την Storm, τον Nightcrawler, τη Rogue, τον Sunfire, την Shadowcat και τους άλλους που θα έρθουν...

Ως Phoenix (αν και λίγο δεν μπορώ την έννοια του πουλιού λόγω της σύνδεσης του με την επταετία) έχω τη δύναμη να δημιουργώ και να καταστρέφω. Μπορώ να κάνω πολλά εκπληκτικά πράγματα.

Όταν όμως ξυπνήσει κάτω από άσχημες συνθήκες η σκοτεινή μου πλευρά, γίνομαι "Dark Phoenix", και μπορώ να τα διαλύσω όλα με μια μου σκέψη... Για να με κρατήσεις αρκεί να με σκέφτεσαι και να σκέφτεσαι ότι νοιάζομαι για σένα... Γιατί μπορώ να διαβάσω τις σκέψεις σου... Να μπω στο μυαλό σου και να δω τι θέλεις...

Ασε με λοιπόν AIESEC να σου δείξω πόσο σε αγαπώ... Και δεν θα το μετανιώσεις. Γιατί χάρη σε σένα βρήκα τρόπο να αναπτύξω τις δυνάμεις μου...


Το καλύτερο είναι πως κάνω καλά τη δουλειά μου και χρησιμοποιώ τις δυνάμεις μου όσο το δυνατόν πιο καλά και υπό τον πλήρη έλεγχό μoυ.

Το χειρότερο είναι ξέρω πόσο καλή είμαι...


Μεσα σε 2 ωρες αλλαξα τη ζωη μου για ενα χρονο. Αρχισα να κρυβομαι. Να ψευδομαι. Κι ομως...
αποφασισα να το απολαυσω.

Και να γουσταρω οσο δεν παει...