Singing Memories

7.19.2006

What the fuck...


Ναι έτσι λεμε τώρα...
Β' Τιτλος: τι ΔΕΝ πρεπει να κανω αν μου αρεσει καποιος...
Καλα, να σε δω οταν δεν θα'χεις πιει ενα λίτρο μπύρα. 1) να δεχτεί να βγείτε 2) οταν κι άμα βγείτε να σου λυθεί η γλωσσα, να τον κοιτάς οπως τον σκέφτεσαι (ερωτικα δλδ κι οχι σαν φιλη) 3) να πεις μεσα σου 'δεν γα...ται η ριμάδα η υπόληψη, αφού αυτό νιώθω!" ΧΑΧΑ! εδω γελάνε Αν ποτέ κάποιος καταφέρει να ψυχολογήσει το αψυχολόγητο εγω μου, να καταλάβει τι μπορώ και τι θέλω να κάνω, τότε εγώ θα'χω βρει την ηρεμία μου.

'Πάλι παλι παλι, η ζωη μου κυκλους κανει' Εκδηλωσου ρε στελλάκι πια! - Οχι, εγω ειμαι μια κυρία!
Ο Δρ Τσεκυλ και Κος Χαιντ μεσα μου. Πα...ρια μεντολες! Και τι ακριβώς θα πούμε αν γίνει το θαύμα??? Πόσο μας αρέσει??? Πόσο μας έλειψε? Τι θετικο βρίσκουμε. Αλλού είναι η πρόκληση...

ΑΝ θα αντέξεις στην ΑΠΟΡΡΙΨΗ.